24/5/09

Um passeio polo lugar d'Elvinha

Rede de Direitos Sociais
28/03/09

Rodeadas de umha autêntica apocalipse post-urbana. Assim vivem no âmbito quotidiano as vizinhas e vezinhos do histórico e singular lugar-bairrode Elvinha, no -atual- perímetro urbano da Corunha.
Partes significadas dum cinto sub-rural paradoxalmente rodeado e acossado polo próprio tecido urbano da metrópole corunhesa, os lugares que conformam esta comunidade humana assentada neste território desde há séculos sofrem hoje a pior das violências especulativas: a institucional.
As expropriaçons inerentes ao crescimento desmedido dumha instituiçom-negócio (a Universidade da Corunha) ninguneam umha realidade social de respeito e aproveitamento sustentável dos recursos consolidadadurante geraçons nas terras de Elvinha, hoje pendentes de expropriaçons irrisórias a mãos da UDC. E a ninguneám em fondo e forma. Tratando de borrar do mapa umha organizaçom do território centenária e fazendo-o sem realoxos dignos. Oferecendo esmolas dificilmente equiparáveis a qualquer preço lógico queempurram as vizinhas futurivelmente expropriadas cara a umha incertasituaçom no económico e vital.
Desde o eixo de território da Rede de Direitos Sociais (Rede de ativistase vizinhas da Corunha) caminhamos junto as nossas compas de Elvinha, por este tecido societário baixo risco de destruiçom iminente (o desalojo das primeiras vizinhas pode vir no prazo dum par de meses) conhecendo, comprendendo e analisando este espaço físico e afetivo em conflito aberto com a instituiçom/universidade.
Estade atentas a novas infos.

No hay comentarios:

Publicar un comentario